Azi am citit următoarele articole de pe bloguri:

Ada Rus – Celei mai mari iubiri

Ana Peride – Frumoasă zi şi senină

Ana Veronica – Sfinte Dumnezeule – 4

Andi Bob – Biografii experimentale

Caius – Matrimonială

Cristian Lisandru – La capăt de linie, speranţa – 2

Călin Hera – Coada pisicii

Dan Pătraşcu – Lecturile începutului de săptămână

Dispecer – Constituţia celor 101 dalmaţieni

Dragoş Sorin Nicula – Uneori aparenţele chiar contează

Dumitru Agachi – Altfel decât tâmpit e greu să fii…

Elena Agachi – Croncăneli

Elisa – Tot de 8 Martie

Gabriela Savitsky – Un blogger, o carte

Geanina Lisandru – Chipul

Grişka – Tot despre somn

Mirela Pete – O scriitoare, două, trei… (Da’ m-am uitat numa’ la poze!)

Theodora Marinescu – De ce atacă ziarul Adevărul? (N-am citit, da’ am dat link, că mi-a promis conservă!)

Azi m-am oprit la litera G, deoarece am doar trei ani.

