Poate şi apropierea verii a făcut ca ultima perioadă să fie una plină de demonstraţii, mişcări revendicative ori marşuri. În mod special ne-a atras atenţia Marşul asasinilor, demonstrând pentru acceptarea minorităţii ucigaşilor şi pentru obişnuirea publicului larg cu diversitatea, ştiut fiind că această minoritate este discriminată de veacuri, fiind cel mai adeseori sancţionată de societate, şi doar în răstimpuri răsplătită.

Am cunoscut cu acest prilej oameni interesanţi, câţiva adresându-ne, plini de amabilitate, câteva cuvinte.

Viorel Roman: „Am ieşit astăzi să demonstrez, pentru a nu mai suferi şi alţii în viitor asemenea mie. Doar pentru că am lichidat două babe cu toporul, am fost condamnat la patru ani, perioadă pe care-aş fi executat-o integral dacă n-ar fi intervenit campania electorală, astfel că am fost liberat pentru efectuarea anumitor… misiuni – să le zicem!”

Victor Enescu: „Doresc să sensibilizăm opinia publică prin acest marş. L-am ucis pe taică-meu pentru că se dădea la mama, iar ulterior… Înţelegeţi dumneavoastră! Dar, în vreme ce, pentru fapte similare, un altul a fost nemurit într-o operă scrisă de-un tiz de-al meu, eu am riscat persecuţii, scăpând doar printr-o conjunctură favorabilă!”

George Luca: „Care eu nu omor toată ziua, numa’ dacă-s beat mai dau cu cuţitu’, şi asta numa’ dacă face unu’ nasoale…”

Raul Surdu: „Eu mi-am lichidat un unchi şi l-am mai tăiat pe tatăl fetei pe care o curtam. Nu pretind să ajung prinţ al Danemarcei, însă nici nu mai accept să fiu tratat ca ultimul om!”

Nădăjduim că această sumară prezentare ne va face să acceptăm diversitatea fără a ne mai încorseta în prejudecăţi!

.

Au asistat: Elisa, Iguana, Cristian Lisandru, Cristian Dima, Cosmin Ştefănescu, Răzvanrc, Caius, Gabi123, Supravieţuitor, Atitudini, Gabitzu.