Foto: Alice Drogoreanu

.

Deoarece Raul fusese de curând la closet, domnul plutonier-major Onici alese să nu mai intre în cabină, preferând varianta mai puţin rău mirositoare a drumului până la gang. Este un dat acela că, dacă nu eşti dereglat psihic, bou sifilitic sau – mai rău! – pedelist, nevoia de-a urina o asociezi aproape de la sine cu solitudinea. Astfel că domnul plutonier fu neplăcut surprins când găsi gangul ocupat de trei indivizi ce păreau a nu avea altă treabă decât a se lăfăi direct pe caldarâm.

– Ce căutaţi aici? – îi întrebă domnul Onici cu asprime.

– Am rămas fără casă… – se văicări una dintre arătări.

– Şi ce-are? Aşa, nici eu n-am iaht, da’ nu intru-n gang din cauza asta…

– Am votat cu băsescu şi-acum am pierdut tot… – gemu alt ipochimen.

– E foarte bine că aţi pierdut tot, dacă sunteţi tâmpiţi! Problema, însă, este cu totul alta. De ce ocupaţi gangul? Aici vin oamenii să urineze, nu-i hotel!…

– Da’ plouă acum… – interveni şi cel de-al treilea amărăştean.

– Şi-atunci când aţi votat cu băsescu voi socoteaţi că nu va mai ploua niciodată?

Cuceriţi de argumentele pertinente, cei trei paria se cărăbăniră, făgăduindu-şi ca, dacă mai apucă o tură de alegeri, să voteze mai atent.

.

Faţă de cei trei, au votat diferit: Elisa, Gabi123, Supravieţuitor, Link-Ping, Orry, Theodora Marinescu, Cristian Lisandru, Dispecer Blogosferă, Consiliul Naţional al Blogosferei, Melami şi alţii.

