Foto: Alice Drogoreanu

.

Am preluat de la Caius:

.

Spre deosebire de ceilalţi, eu ştiu cum se termină Inocentul. Evident, şi autorul o ştie, dar doream să subliniez că sunt singurul din afară care ştie. Mă rog, poate ştie şi Ana.

În schimb, AdeleCristianLink-PingTheodoraSupravieţuitorOrfivOrryGabiDeeaOana – chiar şi Oana!, ElisaSimionGabrielaTransildaniaGabriela ElenaGeotaxMelamiCristianGrişkaSocietateOnuVladimirTeoMirelaAdakissAlexCorinaCarmenPro AtitudineFlaviusRăzvanrcConsiliul Naţional al BlogosfereiMadiAnaveroSebraAnamariaElenaNataşaVladyAna VeronicaAtheBlack AngelAlexandruRăzvan şi mulţi alţii – nu ştiu. În sfârşit, poate nici nu-i interesează, dar eu mă simt confortabil să ştiu, în vreme ce atâţia alţii încă nu ştiu!

.

Notă: Băi, papagal vopsit, eu te-am lăsat să ai grijă de bloguri, nu să-mi scotoceşti prin fişiere! Ţi-am preluat textul doar ca să afle toţi cine eşti şi – în subsidiar – pentru linkuri…

