Dicţionar de rime

93 comentarii

Foto: Alice Drogoreanu

.

Constatând că aşa nu mai merge, Violeta decise să se prostitueze.

– Şi-o faci aşa… cu oricine? – se miră Raul.

– Nu, doar cu cei de la putere.

– Şi… cum îi vei satisface? – insistă colegul nostru.

– Scriind versuri pe placul lor.

Caius, ştiind cât de greu merge cartea în general, ca să nu mai vorbim de poezie, interveni:

– Şi cine ţi le publică?

– Eu, la mine pe blog!

– Aşa, da! – admiserăm cu toţii.

– Dar – observă domnul plutonier-major Onici -, n-o să te faci de rahatul public?

– Păi, nu le scriu pe numele meu! Îmi zic şi eu… xandra marin, de exemplu…

– Bun, aşa merge!

– Deja am început un poem despre preşedinte, da’ nu-mi vine rimă la jucător

Popor – îi sugerai.

– Nu merge, deja a folosit-o Guţă.

Chior – oferii altă variantă.

– Am zis că mă prostituez, nu că-mi spun opiniile!

Navigator

– Merge, deşi va pune probleme prozodice. N-ai şi-o rimă la guvern?

Etern.

– Ei, etern! Fac eu prostituţie, da’ fără perversiuni!…

.

Doritori să ofere rime: Ziarul, Melami, Achilianu, Ada Pavel, Adina Olivia Huţanu, Adrian Voicu, Al2lea, Alex Mazilu, Amalgammax, Ana Pauper, Ana Usca, Anavero, Andi Bob, Andrei, Blonda, Boghi, Caius, Carmen, Carmen Negoiţă, Cati Lupaşcu, Cella, Cosmin Ştefănescu, Creatza, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Călin Hera, Dan Brad, Dan Văideanu, Depresie, Diana Alzner, Dispecer Blogosferă, Dramoleta, Dumitru Agachi, Elena Agachi, Elisa, Ellea, Evergreen, Flavius Obeadă, Gabi123, Gabitzu, Gabriela Ilieş, Gabriela Savitsky, Gând licitat, George Valah, Vania, Ivona Boitan, Joy, Lady A, Leo, Licuriciul orb, Lilick, Madi, Manole, Maria Barbu, Matilda, Mircea Rusnac, Mircea Suman, Mirela Pete, Nataşa, Adele Onete, Oana Clara, Oceania, Oplisme, Orestuca, Orfiv, Primadona, Pro Atitudine, Pui de eschimos, Chat Noir, Rodica, Răzvanrc, Scurtul, Sebra, Simion Cristian, Societate, Stropi de suflet, Supravieţuitor, Teo Negură, Deea, Theodora Marinescu, Transildania, Vlady.

Perversiuni

16 comentarii

Foto: Alice Drogoreanu

.

După ce depăşi faza gerontofiliei, Raul se reprofilă, frecventând un club golden rain.

– Şi cum e? – îl întrebarăm, vădind o curiozitate poate exagerată.

Răbdător şi folosind cuvinte alese, Raul ne istorisi detaliat ultimele sale experienţe, cu plusurile şi minusurile acestora. În tot acest timp, însă, Caius ne păru cu gândurile vraişte, incapabil să recepteze relatarea unor întâmplări inedite pentru noi.

– Tu ce ai? – îl întrebă Filaret într-un târziu.

– O vreau pe roberta! – gemu el.

– Coman? – întrebă domnul plutonier-major Onici.

– Nu, anastase…

Aici, izbucnirăm cu toţii:

– Dă-o dracului, ne faci scârbă cu perversiunile tale!

.

Intrigaţi: Carmen Negoiţă, Gabi123, Ziarul, Melami, Simion Cristian, Elisa, Supravieţuitor, Orfiv, Cristian Lisandru, Mirela Pete, Vania, Ana Usca, Chat Noir.