Foto: Alex Mazilu

.

 

Toţi au fost de acord că Aurel a greşit când, pe toată perioada Sărbătorilor de iarnă, n-a intrat pe blogul domnului plutonier-major Onici ca să-i aprecieze prozele şi să-i ureze la mulţi ani! Adevărat, personajul a trebuit să-şi vândă până şi compul, din pricina crizei, însă cel puţin de Sărbători putea să intre într-un internet-caffe ori să roage pe cineva să-l lase puţin pe laptop. Întotdeauna, când există bunăvoinţă, se găsesc soluţii, astfel că dezinteresul lui Aurel faţă de Cultură devenise manifest, ca să nu mai adăugăm lipsa lui de respect faţă de valorile contemporane.

Ca şi cum toate acestea n-ar fi fost de ajuns, individul cuteză să mai intre în Dinar, cerând o ţuică de pere.

– Ia vino tu până-aici! – îl abordă domnul plutonier, făcându-i obişnuitul gest de convocare, cu două degete. De ce nu mi-ai urat la mulţi ani pe blog?

– Pe care blog? – încercă acela să tragă de timp, ori poate chiar era căzut în cap.

– Pe-al meu, fireşte, doar nu pe-al lui Silviu Georgescu!

– Cine-i Silviu Georgescu? – insistă creatura.

Cu toţii ne privirăm semnificativ, cu înţelesul: „E clar, e un bou!” Însă domnul plutonier avu răbdare:

– Am dat doar un exemplu, nu despre Silviu Georgescu era vorba. De ce nu mi-ai urat la mulţi ani?

– Păi, vă zic acum… – încercă retardatul s-o dea cotită.

– Zăăău? Şi asta cu ce-mi ajută la trafic? Câţi unici îmi aduce? Pe blog trebuia s-o faci!

– Dar, nici nu ştiu ce blog aveţi! Că dau toată ziua la search Onici, adică domnul plutonier-major Onici, da’ nu v-am găsit…

Mânat de disperare, Aurel mai încercă şi alte tertipuri, dar nimic nu-l scuti de lovitura de pedeapsă, penalti – cum îi ziceam noi -, pe care i-o administră domnul plutonier, după care trebui să plătească un rând şi să cureţe trotuarul. Până acela mânui lopata, ne sfătuirăm dacă să-i spunem că domnul plutonier nici nu are blog, însă deciserăm s-o lăsăm aşa, tipul meritându-şi-o oricum, fiind ştiut cu cine-a votat în 2009.

.

Preventiv, au dat şi ping: Ziarul, Geeo, Teo Negură, Gabi123, Melami, Adele Onete, Supravieţuitor, Cristian Lisandru, Theodora Marinescu, Andi Bob, Umograf, Mirela Pete, Ana Veronica, Grişka, Cristian Dima, Carmen Negoiţă.