Descins în Timişoara printr-un concurs de împrejurări, Piţi Star (foto 1) era hotărât să-şi găsească fericirea, terminând-o cu solitudinea. Prin dreptul Papa-Cafe, o pisică de o frumuseţe răpitoare îi ieşi înainte. Recunoscând-o pe dată, deoarece îi văzuse pozele pe internet, oftând zile şi nopţi în şir, îşi zise: “Iat-o pe Nataşa (foto 2) ! Câtă nobleţe!…”. Făcându-şi curaj, o abordă abrupt:

– Hello, frumoaso!…

Nataşa-l privi pieziş. Specimenul, ce-i drept, nu era de lepădat. “Hm, mda! O fi având şi o educaţie pe măsură?”. Astfel că îl întrebă:

– Говорим по-русски?

– No, just English! – răspunse motanul, destul de cătrănit.

Pisica pufni, rostind ca pentru sine:

– Невыученный! – după care-l strigă pe-un alt motan, Oleg, cu care dispăru undeva în zona semaforului.

Cu inima cernită, Piţi intră în Papa-Cafe unde, după ce-şi comandă un cocteil letal, izbucni:

Maică-mea, cu neuronul ăla al ei, nu m-a învăţat nimic folositor! Crede că dacă-mi ling blana şi miorlăi în limba lui Salinger e de-ajuns! Acum, toate pisicile rasate citesc Cehov în original, audiază Balakirev… Numa’ eu cu Dan Brown şi Harry Potter. Am şase ani! M-am săturat de pastile!…  Căca-m-aş în ea, viaţă!…

 

Rusofoni: Alex Mazilu, Gând licitat, Carmen Negoiţă, Carmen, Umograf, Onu, Verovers, Teo Negură, Adele Onete, Ragnar, Flavius Obeadă, Cristian Dima, Năbădăiosul, Theodora Marinescu, Caius, Haicăsepoate, Zalmoxys, Mirela Pete.