Foto: Alice Drogoreanu

.

 

Încă de la început, şedinţa CNA se anunţă tensionată.

– Iarăşi a comis-o Culcer! – anunţă, grav, domnul Dan Grigore.

– Care Culcer, Rodica? – dori să afle Szasz Attila.

– Da. L-a invitat pe derbedeu şi l-a lăsat să delireze…

Cristina Trepcea şi Narcisa Iorga amuţiră. Într-un târziu, Narcisa reuşi să obiecteze:

– Dar, noi suntem slugile domnului preş…

– Până când? – tună Dan Grigore. Eu sunt artist, am absolvit conservatorul! Gata! Vine luna martie, n-am de gând să-l însoţesc şi-n penitenciar…

– Asta aşa-i! – fu de acord Christian Mititelu. Acum, derbedeului nu prea avem ce-i face, dar am putea amenda TVR cu vreo câteva mii de lei…

– Cum cu câteva mii? – explodă Mihai Mălaimare. Păi, pentru nimic, l-am amendat pe Mircea Badea cu zece mii, doar pentru că a sugerat că ştoarfa de la Turism este o… mi-e ruşine să spun!, în vreme ce boul a debitat la Culcer în emisiune numai dobitocii! Să le dăm o sută de milioane de euro.

Gelu Marian Trandafir spuse că nu se bagă, dar că va vota cu majoritatea.

– Chiar dacă m-am distrat, trebuia să-l amendăm pe Badea… – interveni din nou doamna Narcisa.

– Acum nu despre Badea e vorba! – căută eminentul om de cultură Dan să menţină discuţia pe un făgaş coerent. Să decidem cu cât îi amendăm pe ăştia. Aşa, în martie, ne vom putea scoate cumva, şi după aia-l vom putea pupa în cur pe Crin Antonescu…

– Dar, oare, o să se lase? – păru Narcisa sceptică.

– Cum să nu se lase? Tu ai refuza? Eu aş refuza? E fiinţă pe lumea asta căreia să nu-i placă?…

– Asta aşa-i! – admise din nou Christian Mititelu.

În final, se decise totuşi ca postul TVR să fie amendat cu suma modică de cinci milioane de euro, urmând a fi monitorizat cu severitate maximă în luna următoare.

.

Recomandări: Onu, Melami, Gabi123, Caius, Gând licitat, Supravieţuitor, Theodora Marinescu, Zalmoxys, Ragnar, George Valah, Dispecer Blogosferă, Octavia Sandu, Gabriela Elena, Bogdan Onin.