Foto: Alice Drogoreanu

.

Ieşit oficial din recesiune, lui Aurel nu-i mai rămase decât să-şi facă blog, pentru a comunica semenilor ce-i place, ce îl enervează, ori să posteze dedicaţii muzicale cu videoclipuri de pe YouTube. După ce-şi alcătui un blogroll incipient, trecându-i pe Caius, Teo Negură, Shayna, Gabi123, Sophie, Carmen, Daurel, Melami, Supravieţuitor, Zalmoxys, Mirela Pete, Umograf şi Haicăsepoate, Aurel scrise şi primul său text, în categoria Ce mă enervează.

„De fapt, ce mă enervează?” – gândi descumpănit proaspătul blogger, dându-şi seama că nu-l irită nimic.

– Dă un search pe Google – îl sfătui domnul plutonier-major Onici, mai versat în astfel de chestiuni.

Aurel îi urmă sfatul şi, inspirându-se oarecum de la Schtiel, scrise că-l enervează persoanele care nu se spală şi aglomeraţia, oriunde ar fi aceasta, de la promoţii şi până la mijloacele de transport în comun.

– Şi acum ce fac? – întrebă, după ce dădu publicare.

– Aştepţi să comenteze cititorii şi le răspunzi – îi sugerarăm. Dar, ia-ţi ceva de băut, că poate n-o să comenteze imediat. Eşti nou, încă nu-ţi cunosc blogul…

Peste un sfert de ceas, Aurel intră în Panoul de control.

– Am deja două comentarii! – ne anunţă triumfător. Da’ sunt în engleză, nu pricep…

– Dă-i pe Google Tranlate – îl sfătui domnul plutonier, explicându-i în detaliu cum trebuie să procedeze.

Astfel, află că mesajul scris de Lascivya  –  Awesome post, will be a daily visitor from now on! – înseamnă: Awesome post, va fi un vizitator zilnic de acum încolo!

Mai generos, Humphrey îi scria că: This was obviously a genuine very good post. My service company is in real truth looking for in the direction of the subsequent submit.  Sau, pe româneşte: Acest lucru a fost evident un veritabil post foarte bun. Compania mea de serviciu este în căutarea adevărului real în direcţia ulterioare prezinte.

– Sunt faine – observarăm noi – da’ vezi că tot străinătatea trebuie să ne aprecieze, în vreme ce noi ne îngropăm propriile valori?

– Aşa-i! – admise Aurel, cu amărăciune.

Din fericire, primi în curând şi-un mesaj autohton: Bună ziua, mă numesc Viorel Pop şi sunt administratorul blogului Reclame la tot cartieru’. V-am citit blogul şi l-am găsit foarte interesant. Dacă doriţi să facem schimb de linkuri, scrieţi-mi la adresa de mail popvioadmin17@yahoo.uk şi spuneţi-mi cu ce nume să vă trec.

– Să fac schimb de link? – ne ceru noul blogger opinia.

– Fă, de ce nu? – îl încurajarăm.

 

