V. Pufy şi cei patru pisoi

Se spune că bine este a locui fraţii împreună. Fără a contesta aceasta, observăm că şi animozităţile sunt inevitabile acolo unde acelaşi spaţiu este împărţit de patru pisoi care abia primesc primele sfaturi de viaţă din partea mamei. Cum numele pisoilor sunt încă incerte, vom reda în cele ce urmează o discuţie pilduitoare între ei, fără însă a indica autorul fiecărei replici. Se deduce cu uşurinţă că intervenţiile aparţin unuia sau altuia dintre pisoi, singură Pufy fiind menţionată în mod special, ca mai uşor de identificat.

 

– Stai, bă, unde te-mpingi, nu vezi că nu mai e loc?

– Da’ ce, numai tu vrei să sugi?

– Vă spun la mama pe amândoi!

– Ce să-i spui? Că doar ne vede…

– Termină, băi, că-ţi trag una!

Aici, Pufy intervine, subliniind că un pisoi bine educat nu vorbeşte astfel.

– Păi, dacă vorbim aşa, înseamnă că n-am fost educaţi bine!

– Eşti prost, bă, tu aşa vorbeşti cu mama?

– Beee, lingăule!

– M-am spart de cât lapte-am băgat în mine!

– Bine că te mai şi lauzi, hală ce eşti!

– Are-un gust puternic şi amărui…

Pufy intervine din nou, îngrijorată:

– Tu ce bei acolo?

– Lapte…

– Şi unde-ai mai văzut tu lapte la pet?

– Hăăă, ce fraier, a băut altceva!

– Păi, mai are cineva loc de tine, umflatule?

– Acum, tu ce mai vrei? Te-am întrebat eu ceva?

Pufy are un uşor rictus, traductibil prin „cine m-a pus?” Noi presupunem ce anume a stimulat-o, dar păstrăm discreţia.

.

Recomandări: Shayna, Răzvan Cătălin Rinder, Gabi123, Caius, Onu, Theodora Marinescu, Mirela Pete, Zalmoxys, Gabriela Elena.

 

