Tânărul Aurel era abătut, viitorul arătându-i-se incert.

– Cât ai luat la Bac? – îl întrebă domnul plutonier-major Onici.

– Nu ştiu. Zero şi ceva… Anu’ trecut, că n-am mai dat şi anu’ ăsta.

– Mda… Asta e! Păi, încearcă să te faci tinichigiu.

– Nu merge, că mi se belesc unghiile! – protestă şi, totodată, argumentă Aurel.

– Asta aşa-i. Atunci, ospătar…

– Am încercat, da’ când l-am întrebat pe clent…

Client – sublinie domnul plutonier.

– …în sfârşit, când l-am întrebat frumos: „Ce vrei, bă, muie?”, s-a supărat. Şi-a zis şi patronu’ că nu mă mai ţine, fiindcă scuip pe jos.

– Da’ unde-ar vrea să scuipi, pe tavan? – ne revoltarăm cu toţii.

Aurel se mai frământă o vreme, concluzionând că, pentru furat, nu-ţi trebuie cine ştie ce şcoală.

– Să-ţi ajute Dumnezeu! – îl încurajă domnul Onici. Acum, cu restructurările din MI, poate ai noroc să nu te prindă şi-ţi faci chiar o carieră frumoasă…

.

Recomandări: Carmen, Gabi123, Gând licitatFilumenie, Freestyler, Haicăsepoate, Luna pătrată, Ragnar, Rokssana, Tanya, Zamfir Pop.

