Constatând că aşa nu mai merge, Violeta decise să se prostitueze.

– Şi-o faci aşa… cu oricine? – se miră Raul.

– Nu, doar cu cei de la putere.

– Şi… cum îi vei satisface? – insistă colegul nostru.

– Scriind versuri pe placul lor.

Caius, ştiind cât de greu merge cartea în general, ca să nu mai vorbim de poezie, interveni:

– Şi cine ţi le publică?

– Eu, la mine pe blog!

– Aşa, da! – admiserăm cu toţii.

– Dar – observă domnul plutonier-major Onici -, n-o să te faci de rahatul public?

– Păi, nu le scriu pe numele meu! Îmi zic şi eu… Alexandra, de exemplu…

– Bun, aşa merge!

– Deja am început un poem despre preşedinte, da’ nu-mi vine rimă la jucător

Popor – îi sugerai.

– Nu merge, deja a folosit-o Guţă.

Chior – oferii altă variantă.

– Am zis că mă prostituez, nu că-mi spun opiniile!

Navigator

– Merge, deşi va pune probleme prozodice. N-ai şi-o rimă la guvern?

Etern.

– Ei, etern! Fac eu prostituţie, da’ fără perversiuni!…

.

Recomandări: Gabi123, Gabriela Elena, Lilli, RokssanaTheodora Marinescu.

