Dacă întotdeauna există motive ca să mergi în Dinar, astăzi aveam o motivaţie în plus. În ajun de Dragobete, domnul deputat Marius Dugulescu socoti cuviincios să mă felicite!

– Ştiţi că azi e Dragobetele? – îi întrebai pe camarazii deja ajunşi, în loc de răspuns la salut.

– Adică? – făcu Caius.

– Un fel de sărbătoare – improvizai. De fapt, nu un fel, unii chiar sărbătoresc. E ceva cu apropierea primăverii, presupun.

După ce-mi sosi un coniac, abordai miezul chestiunii:

–         Fiţi atenţi ce-mi scrie deputatul Dugulescu! Stimate domnule…

Ajuns aici, arătai tuturor cartonul cu urări, ca să se convingă că e trecut numele meu, apoi continuai:

Sărbătoarea Dragobetelui îmi oferă deosebita onoare de a vă transmite din toată inima cele mai bune gânduri şi urări de sănătate, fericire şi pace…

– Face aluzie la situaţia din Iran – interveni Raul.

– Ce Iran? – mă enervai. Dă-o dracului de situaţie din Iran! Important e altceva, cum îmi scrie mie un deputat! Deosebita onoare, din toată inima

– Şi l-au votat atâţia! – punctă Marcel.

– Vedeţi? – simţii nevoia să accentuez. Mai departe zice aşa: Fie ca bunul Dumnezeu să vă împlinească toate dorinţele şi să vă dăruiască mulţi ani fericiţi alături de cei dragi. Cu deosebită consideraţie şi aleasă preţuire, deputat Dugulescu Marius.

– Pârţ! – făcu Tudose. Nu-i nicio deosebită consideraţie! E doar cu aleasă preţuire, că am primit şi eu…

Am izbucnit, atrăgându-i atenţia individului că a primit o felicitare similară doar datorită faptului că mă cunoaşte pe mine şi, de aceea, textul lui era mai scurt.

– Hai, arată felicitarea ta – mă înfruntă Tudose -, să vedem unde scrie cu deosebită consideraţie!

– N-am chef! – i-o retezai, plecând apoi către Sabres, unde-o impresionai pe Irina cu aceeaşi felicitare.

.

Recomandări: Anacondele, Gabriela Savitsky, Imagini, Mirela Pete, Răzvan Cătălin Rinder, Schtiel.

