Tudose ne-a adus aminte:

– Sâmbăta asta trebuie să scriem despre parfumul interbelic! De aia, am vorbit la Sabres. Avem patefon şi discuri Odeon cu Gion, Titi Botez, Cristian Vasile, Gică Petrescu, Jean Moscopol, Zavaidoc…

– Şi cum ajungem? – dori Filaret să afle, căci n-ar fi dat bine să mergem cu taxi.

– Avem trei trăsuri.

– Şi costumaţia?

– Este acolo.

– Iar… consumaţia?

– Interbelică. Lichior de ouă, Armagnac 1936, ţigări Select şi Plugar pentru domni…

– Şi Aurel? – intervenii eu.

– El ne aşteaptă acolo, să ne lustruiască pantofii la intrare. Am vorbit la bucătărie să-i trimită un langoş.

– Femei vin? – interveni Caius.

– Normal! Doar se dansează tango…

– Şi…? – mai vru colegul să ştie.

– Fără! – i-o reteză Tudose. E petrecere interbelică, pe-atunci nu se făceau din astea!

– Şi noi cum ne-am născut? – se încăpăţână Caius.

– Noi ne-am născut în anii ’60, n-avem treabă cu perioada interbelică.

Domnul plutonier-major Onici decise să se lase-n seama valului, aşa că-l preocupa doar latura literară:

– Da’ ce scriem pe bloguri după aia?

– Păi, vedem ce iese şi povestim cum a fost – lămuri Tudose şi acest ultim aspect. Oricum, băgăm şi ceva de pe YouTube

.

Recomandări: Mirela Pete, Zina, Tury, Carmen, Ochii Verzi, Elly Weiss, Aura Rusu, Lili, Cornelius, Nicu Scutaru, Gabi, Diana, Lolita.

