Îl găsii pe preşedintele demis surprinzător de bine, deşi fusese ziua lui de curând. Ochiul îi privea relativ limpede şi era doar minimal pişat pe el.

– Salut, nu te-ai făcut mangă de ziua ta? – întrebai din politeţe.

– Ba da, mai cu seamă că nu ştiu cine mi-a scris prostii cu dermatograful pe chelie!

– Ce anume?

– N-am înţeles, că era într-o limbă străină. Am luat o ciorbă de burtă…

Acum, ştiam cum de s-a dres. Era momentul să bem ceva. Îi făcui semn să scoată nişte bani. Ne aflam la prima sticlă de Chabanneau 1850 – eu – şi Polar – preşedintele demis -, când îmi ceru sfatul:

– Ce-ar mai trebui să fac?

– Ştiu eu? Mai dă nişte bani, să am şi pe mai târziu.

– Nu asta… – zise el, în timp ce-mi întinse încă cinci mii de lei. Politic, vreau să spun.

– Aaa! Păi, să mai apari şi tu pe la televiziuni, să zici ceva, că a scăzut USL la 58% în sondaje.

– Şi ce să spun?

– Orice, important e să apari! Am toată încrederea că vei găsi tu ce să spui interesant!

Mai luai o sticlă de Chabanneau şi bere Ursus pentru conviv. La plecare, îl atenţionai:

– Şi bagă de seamă, că Udrea petrece cam mult timp cu Pinalty!

.

Recomandări: Dănuţ.