Doar câteva milioane veniră în zori la secţiile de votare, cei mai mulţi fiind pensionari.

– Şi ceilalţi? – mă întrebai. Unde-s viermii, ciumpalacii, zombi încolonaţi? Unde-s mămicile, găozarii, ţigăncile mai mult sau mai puţin împuţite? Unde-i mahalaua ineptă?…

Începui să postez pe Facebook texte mobilizatoare: „Ei au furat destul, acum e rândul nostru!” sau „Ăştia fură şi nouă nu ne dau!”. N-a fost cine ştie ce succes. Sau, să fiu sincer până la capăt, n-am înregistrat succesuri! Ză eşeck!

Atunci mi-a venit gândul salvator:

– Parfumul poşetelor de piele!

Şi mi-am postat Vuittonul, chiar dacă parfumul trebuia imaginat de fiecare privitor în parte, căci nu ştiu să postez mirosuri. Prin nu ştiu ce conexiune de idei, toţi şi-au amintit de anumite lucruri mai nasoale din ultimii ani, astfel că până la ora 23 au votat treizeci de milioane de români, că a ieşit şi diaspora şi acolo au votat multiplu, că oricum n-avea ce să le facă.

.

Recomandări: Mirela Pete, Suflet vorbitor, Mika, Lili, Carmen, Diana, Elly, Gabi.