Cititorul atent îşi aminteşte că, în urmă cu ceva vreme, m-am angajat să administrez closetul unui vestit local timişorean, numit pe atunci Mioritic, iar astăzi, Papa-Caffe. Munca mea consta mai mult în creaţia artistică.

Constatând că, de la o vreme, Onor Clientela ia cu asalt Papa-Caffe, manifestându-şi în mod predilect dorinţa de a vizita closetul, l-am luat deoparte pe domnul Emil (care tocmai îmi dublase veniturile) pentru o discuţie lămuritoare:

– Patroane, – i-am zis -, ăştia comandă minimal, cât să-şi facă intrarea… În fapt, nu-i interesează altceva decât buda!…

– Am observat! – zise cărăcăleanul, gânditor. Da’, ce poţi să le faci?
Această întrebare o aşteptam, având răspunsul pregătit încă din ajun:

– Să introducem o taxă de intrare la closet!

– În principiu, n-ar fi rău! – răspunse domnul Emil care, după cum aţi observat, gândeşte mai lent. Dar, n-avem tipizate, să le dăm ceva acolo, pe post de bilet…

– M-am gândit şi la acest aspect. Vom vinde, fiecăruia, câte un exemplar din pliantele electorale ale PD-L, că şi-aşa ne-au lăsat o tonă aici şi n-avem ce face cu ele… Astfel, vor avea o lectură plăcută în timpul vizitării toaletei şi vor scrie pe pereţi mai puţin… Acasă, desigur, vor reciti pliantul. În plus, ar fi prima dată când PD-L ar aduce cuiva vreun folos.

– Bine, dă-i drumul! – încuviinţă patronul. Deşi, mă tem să nu colmateze coşul de gunoi…

.

Cum, între timp, a tras şi Papa-Caffe obloanele, au rămas neconsolaţi: Dispecer Blogosferă, Consiliul Naţional al Blogosferei, Cristian Lisandru, World of Solitaire, Supravieţuitor, Cati Lupaşcu, Mirela Pete, Elisa, Theodora Marinescu, Gabi123, Orry, Cosmin Ştefănescu, Simion Cristian, Călin Hera, Gabriela Elena, Madi, Atitudini, Dan Pătraşcu, Cristian Dima, Flavius Obeadă, Transildania, Alex Mazilu.