Foto: Alex Mazilu

.

Întâmplarea dispuse ca dimineaţa de iunie să ne reunească în Dinar. Amintindu-şi de-un caz din ajun, domnul plutonier-major Onici începu să condamne abuzul de alcool:

– Îl amendez ieri pe unu’ aşa… la fantezie, mai mult de plictiseală. Închipuiţi-vă că tipul era atâta de beat încât, după vreun sfert de ceas, a venit să mai plătească o dată amenda!

– Când m-a părăsit Marieta, am băut până am făcut pe mine! – veni şi Caius cu un exemplu, însă-l ignorarăm, deoarece noi ne aminteam oricum mai bine cum a fost.

Raul îşi aminti la rândul său:

– Eu m-am făcut aşa mangă, încât am abordat-o pe mess pe Julia Roberts. Acum, aţi văzut şi voi: nu ştiu cum să mai scap de ea!…

Cum n-am aflat încă cine-i trimite colegului sms-uri ca din partea Juliei, căutarăm să schimbăm subiectul.

– Eu am ajuns în comă alcoolică la urgenţă de două ori în aceeaşi zi – rememoră Marcel fapte din trecut.

– Asta-i nimic – interveni Teodosie -, eu mi-am salutat vecina de la 11, cu care nu vorbesc!

După ce trecurăm astfel în revistă tot felul de întâmplări stranii datorate excesului de alcool, ne amintirăm de cazul unui nefericit care, în stare avansată de ebrietate, a votat cu băsescu. Dezmeticindu-se, nu-şi mai putu birui mustrările de conştiinţă, astfel că-şi puse capăt zilelor într-un mod atât de violent încât ne-am sfiit a-l mai evoca.

.

Sperăm să ne dea dreptate: Elisa, Theodora, Cristian, Deea, Gabi123, Adela, Teo, Geo, Supravieţuitor, Melami.