Foto: Alexandra Sandu

.

Fiind dificil să mă ocup zilnic de opt bloguri, i-am angajat pe Marius, Mircea, Mirel, Marian şi Simona, aceştia ajutându-mă în muncă. Lunar, în data de 18, au zi liberă, astfel că astăzi sunt nevoit să-mi scriu singur textul. În celelalte zile, Marius, Mircea, Mirel şi Marian au sarcina de-a pune pe bloguri postări interesante, care să mă surprindă în mod plăcut, de-a urmări comentariile, scornind răspunsuri inteligente ca din partea mea, apoi sunt datori să intre pe alte trei sute de bloguri şi să comenteze interesant, în restul timpului dând clickuri pentru ca, văzându-mi seara traficul, să fiu mulţumit. În tot acest timp, Simona are alte sarcini. Evident, toţi sunt încântaţi că i-am acceptat în preajma mea, dobândind astfel o preţioasă experienţă!

De la bun început, m-am arătat omenos, oferind fiecărui truditor un langoş pe zi, adică patru langoşi, Simona luând de regulă masa cu mine la Sabres. Începând cu această lună, i-am convocat pe cei patru:

– Aţi văzut, de când lucrăm împreună, că eu am fost generos cu voi şi v-am dat zilnic câte-un langoş, trecându-vă cu vederea nenumărate stângăcii. Iată, însă, că traversăm vremuri de criză, când bugetarilor li se reţin douăzeci şi cinci de procente din retribuţie, adică un sfert… Propun să fim solidari cu aceştia, renunţând şi noi la douăzeci şi cinci la sută, adică la un langoş pe zi! Rămâne, aşadar, să primiţi doar trei langoşi, pe care-i veţi împărţi între voi.

– Şi Simona? – dori să afle Mirel.

– N-aveţi voi treabă cu Simona, ea are alte atribuţiuni! – răspunsei iritat.

Adevărul este că i-am redus şi Simonei un procent semnificativ, deoarece am, totuşi, o vârstă.

.

Mi-au apreciat metoda de lucru: Cristian Lisandru, Ziarul, Elisa, Chat Noir, Flavius Obeadă, Gabriela Savitsky, Gabi123, Mirela Pete, Societate, Transildania, Onu, Madi, Adele Onete, Theodora Marinescu, Ana Usca, Supravieţuitor, George Valah, Alex Mazilu, Vania, Caius, Orfiv şi Nataşa.