.

Venind reprezentanţii PPE la Bucureşti, nu puteam rămâne de piatră şi să nu dau glas sentimentelor profunde care mă animă! Mi-am făcut pe dată o pancartă destul de absconsă şi-am ieşit să strig: UE – Ciocănel!

Sfidând orice logică, agentul Ghizdavu a dorit să mă amendeze.

– Cum, dom’le, că n-am scandat trivialităţi!… – replicai.

– Aia cu ciocănelu’… 

– Păi, aşa se traduce Barroso în româneşte!

Agentul se cam codi, însă n-ar fi cedat:

– Nu aveţi autorizaţie.

– E miting spontan! – explicai. În plus, sunt persoană fizică!

Deşi nu părea prea dotat, înţelese până şi agentul Ghizdavu că nu poţi amenda o persoană fizică, căci auzise el ceva în genul ăsta la televizor.

– Bine, da’ să strigi mai încet! – mai zise, ştiind şi el că vorbeşte doar ca să nu tacă.

.

Recomandări: Manole, Gabi, Carmen.