Autor carte de joc: Mârlanul

Pe la începutul lunii trecute, după o serie de vise confuze, mi s-a arătat deosebit de clar înscrisul cynipidae1951vespidae. „E parola blogului nerostibil” – mi-am zis, ştiind că individul ce delira pe acolo are pasiunea viespilor şi este născut în 1951. Deşteptându-mă, am testat parola astfel dobândită şi, cum era de aşteptat, aceasta se dovedi funcţională.

La fel cum aţi fi procedat şi dumneavoastră, m-am apucat să-i şterg din blogroll toate numele cu oarecare greutate, lăsându-l doar cu Sobotwor şi Denisuca, aceştia din urmă fiind oricum cantităţi neglijabile. Evident, am avut grijă şi să las tuturor celor radiaţi mesaje injurioase ca din partea victimei… După ce-am schimbat şi parola în atherina1961presbyter, am părăsit blogul pe care, vreo două ceasuri, m-am aflat ca oaspete fortuit.

Ulterior, nu mi-a mai rămas decât să savurez cum cetăţeanul, de la 200 de vizite pe zi, scăzu la vreo zece-cincisprezece, la scurtă vreme ştergându-şi şi blogul. Astfel a rămas blogosfera portocalie cu o trompetă mai puţin şi ceva mai dezbinată.

Dacă eu susţineam că, în acest mod, s-a făcut dreptate fortuită, colegii din Dinar opinară că, fiind evidentă intervenţia Proniei, putem vorbi mai degrabă despre dreptate revelată. Dar, în consens, stabilirăm că, oricum, e bine că s-a făcut dreptate!

Fără să ne surprindă, am aflat că individul şi-a pus capăt zilelor la ceva timp după ştergerea blogului, evenimentul fiind vag mediatizat la Ştirile de la ora 17. Din reflex, i-am alcătuit un mic necrolog, dar mai apoi mi s-a părut indecent să-l public, deoarece nu aveam niciun interes să-i procur ipochimenului celebritatea postumă. Totuşi, în memoria sa, jucarăm o partidă de darts, folosit drept ţintă o carte de joc specială.

Îngrijorător este, însă, altceva: deşi m-am concentrat şi asupra altor bloguri, până acum nu mi s-a mai arătat nicio altă parolă, cazul descris mai sus rămânând unul singular.

.

Mi-au sugerat parole:

Elisa: munca_ordonata43;

Cristian Lisandru: apetulburi-geamantanul(3);

Cristian Dima: alegeri_studentie;

Gabriela Savitsky: AlexandrinaW%Q”kl63&/pk129;

Adele: reprezentativ2011;

Gabi123: aleksandr-puşkin123;

Melami: cemietatecemietate(tzitze);

Gabitzu: despre8personalitate2şi9parfum4nichita;

Gabriela Elena: charging!donotdisturb!:D;

Mirela Pete: strawberries-cherries-and-an-angel’s-kiss-in-spring.