M-am bucurat când Ştefan mi-a cerut o proză frumoasă pentru revista sa, într-o vreme în care se promovează mai mult obscenităţi. Tocmai aveam în minte o astfel de scriere.

– I-aş zice Iubire imposibilă – explicai.

– Excelent! Cam despre ce? – dori Ştefan să afle detalii.

– E împrimăvărarea cu tot ce aduce ea.  Zefir se întoarce şi stârneşte arome dulci căutând-o pe Clori. Nimfa, însă, are o fire hibernală şi-l evită. Ca să complice lucrurile, Cupidon săgetează, dintre graţii, tocmai Castitatea… E inspirată din Metamorfoze

– Auzi! – mă întrerupse Ştefan. Lasă-mă, dracului, cu Zefir şi Clori! Dacă vrei metamorfoze, metamorfozăm scrierea aşa: Ea, 19 ani. El, 47. Ea, 86-48-90. El, cu burtă şi calviţie. Ea, însetată de viaţă. El, plictisit de toate. S-au cunoscut la un chef. Stimulat de alcool, el s-a dat la tipă. Dar, ea venise acolo pentru altcineva. Cam aşa ceva mă aştept să dezvolţi…

– Bine – zisei, cu gândul să merg la Dinar şi să mă metamorfozez într-un tip cu calviţie şi început de burtă, însă, beat mangă.

Evident, dădui dracului revista, la fel cum procedase şi Ştefan cu Zefir şi Clori.

.

Recomandări: Mirela Pete, Gabi, Manole.