Datorită anatomiei specifice speciei, Nataşa se poate juca cu orice pix, însă nu reuşeşte să-l prindă propice pentru scris. Din acest motiv, ca mai toate pisicile, foloseşte tastatura. Dar, când să-i scrie lui Moş Crăciun, s-a gândit: „Dacă-i trimit mail, la câţi îi scriu, n-am nicio certitudine că-mi va primi scrisoarea!…”

Însă Moş Crăciun, fiind năzdrăvan, cunoaşte aceste dificultăţi încercate de pisici în comunicare, astfel că veni din vreme, asistat de-un înger – ori ce-o fi fost -, pentru ca Nataşa să-i poată spune ce-şi doreşte în acest an.

– Vreau Whiskas cu somon, granule cu miel, cu viţel, nişte creveţi, scoici, caviar, brânză Camembert… – începu pisica să-şi expună preferinţele.

– Mda… – o întrerupse Moşul. Dar, părinţii nu-ţi dau din astea?

– Ba da, însă vreau să-mi aduci şi tu!

– Păi, nu-i bine să ne suprapunem!…

Asistentul părea pregătit să noteze, însă deocamdată nu-şi notă nimic.

– Atunci, aş vrea un grifoar… – se adaptă felina.

– Cred că ar mai fi, însă-i mai fain pe canapea! – îi sugeră bătrânul.

– Şi-o oliţă mai mare!

– Litieră se spune – o corectă oaspetele.

– Cum o fi, da’ vreau mai mare.

– Dar, tocmai s-au făcut nişte studii şi s-a descoperit că litierele mari sunt cancerigene. Altceva am vrut să te întreb! Nu vrei zăpadă de Crăciun?

– Ba da! – se bucură Nataşa.

– Perfect! Scrie – îi zise asistentului -: Nataşa vrea zăpadă de Crăciun.

– Păi, aşa am scris la toate… – începu acela să obiecteze, dar Moşul se încruntă şi îngerul – ori ce-o fi fost – se reculese.

– Am mai vrut să-ţi spun că am fost cuminte tot anul! – reluă Nataşa.

– Mă rog… – admise Moşul, pregătindu-se să plece.

– Şi-am învăţat şi două colinde, da’ fără cuvinte, numai melodia…

– Bine, bine! – mormăi Moş Crăciun, gata deja de-a intra într-un alt apartament.

.

Recomandări: Ana Usca, Caius, Clipe de Cluj, Ela Roseni, Ilarie, Mirela Pete, Ragnar, Rokssana, Theodora Marinescu.