Eram peste măsură de bucuros, dar cine n-ar fi fost în locul meu? După ani de risipă, găsisem în sfârşit o utilizare pentru păstăile de mazăre – menite parcă doar a colmata pubela -, obţinând o minunată esenţă, prin fierberea îndelungată a acestora şi adăugarea unor ingrediente pe care nu le pot dezvălui.

– Şi cui foloseşte? – întrebară camarazii din Dinar, manifestând un entuziasm mult mai reţinut.

– Tuturor! – explicai, într-un singur cuvânt. De pildă – mă adresai lui Tudose – tu bei cafea. De acum, poţi adăuga la fiecare ceaşcă câţiva stropi de esenţă de păstăi de mazăre.

– Şi nu stric cafeaua?

– Poate. Dar, nu sunt atâţia care şi-o strică cu lapte, ori cu miere, şi au senzaţia că şi-o îmbunătăţesc?

– Mă rog… Însă, ajută la ceva?

– Normal! Tonifiază ţesuturile, are efect analgezic şi antiinflamator…

– De unde ştii?

– De pe la alte produse. Dacă alea au tot felul de calităţi, de ce n-ar avea şi esenţa mea?

Chiar dacă bucuria iniţială mi s-a mai estompat, sunt convins că am realizat afacerea vieţii, de acum nemairămânând decât să conving cât mai multă lume că produsul inventat de mine este indispensabil.

.

Recomandări: Schtiel, Rokssana, Shayna, Clipe de Cluj, Teo Negură, Theodora Marinescu, Răzvan Cătălin Rinder, Melami, Vania, Gabi123, Carmen, Bogdan Onin.