Azi, fiind şi Ziua Drapelului Naţional, am luat-o tare de dimineaţă. Mai aveam un rest de coniac, apoi am dat-o cu bere, mi-am amintit de nişte ţuică pe care-am dosit-o mai demult, iarăşi bere, vin, lichior şi bere din nou. Pe scurt, le-am cam amestecat. Arborând tricolorul în portdrapel, mi-a venit poftă să comunic cu semenii asupra simţămintelor profunde care-ar trebui să ne anime. Cum vecinii nu mai discută cu mine, în special de când am urinat pe uşa doamnei Ionescu, m-am axat asupra trecătorilor, pe care-i abordai din balcon:

 – Băă, treci pe lângă tricolor ca pe lângă stâlpul de iluminat! – strigai după un domn, care nu-mi răspunse nimic, probabil sfredelit lăuntric de ruşine.

Unui grup care trecea flecărind, i-am adresat cuvinte grave:

– Sunteţi proba faptului că neamul ăsta nenorocit şi-a uitat valorile! Băăă, voi aşa treceţi pe lângă drapel?

Grupul, format din indivizi decăzuţi, mi-a adresat cuvinte obscene şi gesturi ireverenţioase. Era prea mult! Mi-am luat drapelul înăuntru, spunându-le tuturor:

– Nu-l meritaţi şi nu mă meritaţi!

Ulterior, pe cale de consecinţă, am ieşit să mai beau ceva, neuitând să scuip în cutia poştală a doamnei Ionescu.

.

Recomandări: Cleo, Cristi, Freestyler, Gabi123, Gând licitat, Haicăsepoate, Luna pătrată, Nea Costache, Ragnar, Rokssana, Supravieţuitor, Theodora Marinescu.