Foto: Ana Usca

Având de expus multe idei importante, am decis să-mi deschid un blog. Cum l-am intitulat Certitudini absconse, blogul a atras atenţia, astfel că zece alţi bloggeri m-au trecut în blogroll. Primind şi vreo şase link-uri, am ajuns în destul de scurt timp şi pe-un onorabil loc 790 în ZeList.

Dar, iubiţi cititori, viaţa nu este un marş triumfal! Observând că, în pofida locului rezonabil, traficul meu este insignifiant, m-am gândit să las comentarii celor zece binevoitori care m-au luat în serios. Începând cu Cristian Lisandru, i-am scris absolut la subiect: Voi, pacienţii, de ce nu vă constituiţi într-o castă? În loc să-mi răspundă, m-a dat la spam şi m-a scos din blogroll. „Pagubă-n ciuperci!” – bravai, însă mi-a picat destul de prost să constat, joi dimineaţa, că am căzut pe 1165. În plus, cu toate că l-am scos şi eu pe Cristian la reciprocitate, el a urcat pe 117…

Am comentat atunci la Achilianu, să recuperez terenul pierdut: Nişte filme bune n-ai? Mi-a răspuns: Ba da, acela-n care-ţi dau spam! În plus, scoţându-mă şi de la linkuri, am căzut pe 1511. El a rămas pe 200. „Cel puţin, ăsta a staţionat…” – mă consolai.

Cu Albenegre am recurs la umor: Dacă voi sunteţi lumea, eu ce sunt? Răspunsul a venit prompt: Un bou! Pe dată îi scrisei replica: Ba cred că tu eşti mai mare ca mine – însă nu s-a mai afişat, căci mă spămuise deja. Scos şi din blogroll, am ajuns pe fatidicul 3321. Dar, a scăzut şi el cu cinci poziţii, până pe 191.

Lui Nea Costache i-am scris: Te-nvăţ io minte! Nu ştiu de ce s-a supărat şi m-a scos din blogroll fără să-mi răspundă. Astfel am ajuns pe 3704…

Gabriela Savitsky are umor!” – mi-am zis, postând încrezător un comentariu conceput cu grijă şi mizând pe-un link: Foarte interesantă metoda subliminală de a-i face reclamă preşedintelui băsescu. Pozele afişate fac toţi banii şi prima impresie. Textul trece aproape neobservat. În plus, movul se potriveşte perfect blogului şi stilului tău. Contrar aşteptărilor, mi-a răspuns: Mai bine mov, decât cu un singur neuron, şi ăla cu dendritele pişate de băsescu, ca tine! Inutil să mai precizez că a urmat excluderea din blogroll şi afundarea într-un neverosimil loc 4011.

Pe Belle de Jour am întrebat-o politicos: Mai ai şi altceva, sau doar ferestre şi cafele? Mi-a răspuns: Da, mai am un blogroll ceva mai scurt! N-am scăzut însă prea mult, doar până pe 5144.

Am încercat şi la Leo: Care-i motivul iritării, faptul că n-am prea comentat? Replica sosi într-o notă devenită deja obişnuită: Nu, faptul că te aveam în blogroll! Nu ştiu de ce, acum am căzut pe 15.605. Cred că mi-au expirat şi nişte linkuri, sau nu-mi explic!

Lui Alin Farcaş i-am scris plin de bune intenţii: E nevoie de-o schimbare! Astea-s pampleziruri, nu pamflezii! N-o fi fost la comp, căci mi-a răspuns abia peste vreun ceas: Am schimbat, te-am scos din blogroll! Locul 19.769, afişat în prima joi, nu m-a mirat prea mult.

Pe Matilda am rugat-o eu să mă scoată, ca să nu risc şi cu ultima redută din zece. Amabilă, mi-a satisfăcut doleanţa aproape instantaneu. Aşa am ajuns pe 44.912, surclasându-l pe Yen.

Acum, mă gândesc s-o iau de la început şi să-l conving pe Cabral să-mi dea link. Dacă nu, cred că-mi şterg blogul!